Радченко Анна Анатоліївна

Кількість робіт у Scopus: 0 ; Цитування: 0; Індекс Хірша: 0 

Кількість робіт у Web of Science: 0 ; Цитування: 0; Індекс Хірша: 0 

Кількість робіт у Google Scholar: 14; Цитування: 2; Індекс Хірша: 1  Дивитися

Кількість робіт у Elibrary: 0; Цитування: 0; Індекс Хірша: 0 

Профіль ORCID: Невизначено

Профіль ResearchGate: Radchenko Anna

К.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу.

Наукові інтереси: Маркетинг, авіація. Marketing, aviation.

Має публікації у фахових виданнях: Проблеми системного підходу в економіці, Політ, Економічний аналіз.

Англійська транскрипція імені: Radchenko Hanna (Ganna)

Інститут: Факультети НАУ

Факультет: Факультет економіки та бізнес-адміністрування (ФЕБА)

Кафедра: Кафедра маркетингу

Ключові слова: Маркетинг, електронний маркетинг, Інтернет маркетинг, авіація. Marketing, Internet marketing, aviation.

Рік початку активності публікації: 2004

Останнє корегування показників: Jun 3 2019 10:53AM

Повний перелік наукових праць (PDF)

Перелік наукових праць науковця у електронному каталозі НТБ НАУ

Перелік наукових праць науковця у харвестрі НАУ

Перелік наукових праць у наукових журналах НАУ

Перелік наукових праць у наукових конференціях НАУ

Перелік наукових праць у інституційному репозитарії НАУ (erNAU)

Методологія рейтингу

Повернутися до переліку рейтингів

На головну сторінку