Ярмолюк Олексій Ярославович

Кількість робіт у Scopus: 0 ; Цитування: 0; Індекс Хірша: 0 

Кількість робіт у Web of Science: 0 ; Цитування: 0; Індекс Хірша: 0 

Кількість робіт у Google Scholar: 11; Цитування: 7; Індекс Хірша: 2  Дивитися

Кількість робіт у Elibrary: 0; Цитування: 0; Індекс Хірша: 0 

Профіль ORCID: 0000-0002-2156-3879

Профіль ResearchGate: Alexey_Yarmolyuk

Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу

Наукові інтереси: Маркетинг, електронний маркетинг, Інтернет маркетинг, Маркетинг пошукових систем, Маркетинг соціальних мереж, авіація. Marketing, Internet marketing, Digital marketing, SEO, SMM, aviation.

Має публікації у фахових виданнях: Проблеми системного підходу в економіці, Політ, Економічний аналіз.

Англійська транскрипція імені: Yarmolyuk Oleksiy Yaroslavovich

Інститут: Факультети НАУ

Факультет: Факультет економіки та бізнес-адміністрування (ФЕБА)

Кафедра: Кафедра маркетингу

Ключові слова: Маркетинг, електронний маркетинг, Інтернет маркетинг, авіація. Marketing, Internet marketing, aviation.

Рік початку активності публікації: 2001

Останнє корегування показників: Mar 13 2019 10:59AM

Повний перелік наукових праць (PDF)

Перелік наукових праць науковця у електронному каталозі НТБ НАУ

Перелік наукових праць науковця у харвестрі НАУ

Перелік наукових праць у наукових журналах НАУ

Перелік наукових праць у наукових конференціях НАУ

Перелік наукових праць у інституційному репозитарії НАУ (erNAU)

Методологія рейтингу

Повернутися до переліку рейтингів

На головну сторінку